GGZ VERUM
  • Home
  • Nieuws
  • Visie
  • Diensten
    • Diagnostiek & psychologische behandeling
    • Coaching | supervisie | consultatie
  • Praktisch
    • Wachttijden
    • Werkwijze
    • Tarieven & Vergoedingen 2023
    • Facturen & Infomedics
    • Informatie verzekering 2023
    • Klachtenregeling
    • Kwaliteit
    • Leveringsvoorwaarden
    • Privacy
  • Kernteam
  • Vacatures
  • Contact
  • Clientportaal

KLACHTENREGELING
​

​Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over GGZ Verum, uw behandeling of een van haar behandelaren. We willen u dan vragen om uzelf kenbaar te maken bij uw behandelaar of regiebehandelaar en over uw klacht in gesprek te gaan. GGZ Verum doet haar uiterste best uw klacht te horen en begrijpen en indien nodig zaken aan te passen of op te lossen. We voldoen aan de eisen van de WKKGZ (Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg) wat onder andere betekent dat we bereid zijn om naar onszelf en onze fouten te kijken en hiervan te leren.

Wanneer u onverhoopt toch ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht met uw (regie)behandelaar kunt u zich wenden tot onze klachtenfunctionaris, Heleen Doornbos. U kunt onderstaand klachtenformulier invullen en mailen naar h.doornbos@ggzverum.nl. Zij gaat met u in gesprek en indien nodig fungeert ze als bemiddelaar tussen u en uw behandelaar of GGZ Verum.


Mocht u ook ontevreden zijn over de afhandeling door de klachtenfunctionaris, dan kunt u overwegen een formele klacht in te dienen. GGZ Verum B.V. is aangesloten bij De Geschillencommissie en op hun website kunt u vinden hoe u een klacht kunt indienen: www.degeschillencommissie.nl. 

Klachtenregeling

klachtenregeling_ggzverum_2021.pdf
File Size: 67 kb
File Type: pdf
Download File

klachtenformulier_ggzverum_v20210407.pdf
File Size: 81 kb
File Type: pdf
Download File


TeleFOON

024 - 799 80 40

ADRES 

Wilhelminalaan 2 C
​6641 DG  Beuningen
  • Home
  • Nieuws
  • Visie
  • Diensten
    • Diagnostiek & psychologische behandeling
    • Coaching | supervisie | consultatie
  • Praktisch
    • Wachttijden
    • Werkwijze
    • Tarieven & Vergoedingen 2023
    • Facturen & Infomedics
    • Informatie verzekering 2023
    • Klachtenregeling
    • Kwaliteit
    • Leveringsvoorwaarden
    • Privacy
  • Kernteam
  • Vacatures
  • Contact
  • Clientportaal